Lattelekom pakalpojumi.

Visupirms, jā, esmu pievienojies Lattelekom Affiliate programmai. Tādēļ arī mana bloga maliņā ir reklāmas banneris. Tā, kā arī pats esmu Lattelekom pakalpojuma lietotājs, tad šis būs mans subjektīvais viedoklis par to, ko lietoju pats un arī neliela reklāma. 🙂

Tas, ko es pats lietoju, ir diezgan plašs pakalpojumu un produktu klāsts no Lattelekom. Mājas tālrunis, internets un digitālā TV. Kopā saukts Mājas komplekts ar TV. Neskatoties, ka es šos pakalpojumus reklamēju, mēģināšu pastāstīt ne tikai labās lietas, bet arī trūkumus.

1. Majas telefons – par šo man laikam sakāmā vismazāk. To vairāk lieto bērni un sieva – izmantojot bezmaksas sarunas Lattelekom tīklā. Tā, kā mājās ir mazi bērni, lai izvairītos no nejaušībām man ir atslēgti zvani uz mobilajiem tīkliem un visi paaugstinātas maksas pakalpojumi (pakalpojums Parole Plus – Ls0,75). Arī pašu telefona aparātu (Panasonic 2 klausuļu radiotelefonu) iegādājos Lattelekom veikalā (pats brīnos cik lojāls klients esmu). Un kā papildus pakalpojumu pieslēdzu numura noteicēju. Tagad varu redzēt kas ir zvanījis kad neesu bijis mājā. Šim pakalpojumam gan manuprāt būtu jābūt, tā pat kā dažos mobilajos operatoros, bez maksas, bet labi, Ls1,02 mēnesī nav tik šausmīgi.

2. Internets – šis ir viens no Lattelecom pakalpojumiem, ko pats lietoju vis intensīvāk. Šobrīd no mājas komplekta ir 10 Mbit/s.  Visumā sūdzēties nevaru. 2 dinamiskās IP adreses nodrošina to, ka bez sava rūtera mocīšanas varu novietot vienu daturu, kuram nepieciešama piekļuve no ārpuses. Mīnuss ir tas, ka mājas klientiem nav iespējams pat kā papildpakalpojumu iegūt statiskās IP adreses. Tad nu piekļuvei nākas izmantot dinamisko DNS servisu. Reizem ir kādi pārrāvumi,  bet uz īsiem brīžiem. Esmu pāris reizes izmēģinājis Klietu servisu, jāsaka ka tas ir mēreni bezjēdzīgs klientam ar kaut nelielām priekšzināšanām. Kad es pārdesmit minūtes biju izpildījis operatora ieteiktās darbības bez rezultātiem (kuras parasti izdaru pirms griežšanās pie klientu servisa), operators paziņoja, ka kaut kas nav kārtībā un šobrīd palīdzēt nevar. Ko es ļoti gaidu savā mājā no Lattelecom pakalpojumiem ir Optiskais internets. Ceru ka tas pietiekoši ātri izplatīsies ārpus Rīgas (jo es personīgi nedzīvoju Rīgā un pat ne kādā no Latvijas pilsētām). Gribētos novertēt lietošanā internetu ar ātrumu 500 Mbit/s vai vismaz 100 Mbit/s.

3. Lattelecom interaktīvā TV –  Nevis tas, kas tagad tiek reklamēts kā Lattelecom Virszemes TV, bet Lattelecom Interaktīvā TV. Un šis nu ir pakalpojums ar kuru esmu ļoti apmierināts. Kļuvu par interaktīvās TV klientu samērā sen. Paspēju izbaudīt neērtības par Lattelecom un Viasat strīdiem, kā rezultātā ļoti ilgi nācās iztikt bez TV3. Bet pēdējā laikā visas izmaiņas padara šo pakalpojumu arvien labāku. Pirmkārt TV arhīvs Latvijas kanāliem (Izņemot TV3 un TV6) ir fantastiska iespēja. Tagad var nesteigties mājās no ciemošanās, ja zini ka pa LNT tiek rādīta interesantā filma – atbrauc mierīgi mājās, uzliec filmu no sākuma (arī samērā nesen ieviesta “fīča” – iepriekš vajadzēja sagaidīt raidījuma beigas un tad varēja skatīties no arhīva) un skaties vesels – vēl reklāmas pauzes var pārtīt, un ja nekavēji daudz, tad “noķert” tiešraidi. Arī arhīvs mūsu mājā tiek ļoti bieži izmantots – lai piemēram noskatītos sakarīgā laikā kādu filmu, kas tiek rādīta vēlu naktī. Video nomu izmantojam samērā reti. Bet tā, kā ik pa brīdim kāda filma tiek piedāvāta noskatīties bez maksas, tad šo iespēju izmantojam (Tā noskatījos “slaveno” “Es gribu Jūsu meiču”). Nedaudz traucē lēnā TV reakcija uz pulti, viesus tas kaitina ļoti, pats jau esmu mēreni apradis ar šo problēmu. Laiku pa laikam (man pašam ir bijis 2x), intensīvas noslodzes laikā (tas ir tikai mans minējums, jo notika tas ap 19-20) TV raustījās un reizem apstājās. Pirmo reizi kad tas bija ļoti izteikti (tas gan bija stipri sen) zvanīju Lattelecom klientu servisam. Pāris dienu laikā problēma tika attrisināta un kā man telefoniski ziņoja Lattelecom tehniķis “centrālē tikai pamainīti iestatījumi”. Otrajā reizē traucējumi bija stipri mazāki nekā pirmajā reizē, bet arī es jau biju stipri izlepušāks Interaktīvās TV lietotājs. Pāris dienas papurpināju un tad atkal zvanīju Klientu servisam. Šoreiz mani apmeklēja arī Servisa Tehniķis. Apskatījis manu vadu stūrīti, kur manā dzīvoklī satiekās visas dzīvokļa komunikācijas, izdarīja pat kādus mērījumus un pēc pāris dienām atkal nevarēju sūdzēties. Mans subjektīvais secinājums no šīs pieredzes ir tāds, ka vismaz par TV pilnīgi noteikti ir vērts zvanīt uz Klientu Servisu un sūdzēties – viņiem tur ir iespēja izveikt dažādas manipulācijas, lai uzlabotu pakalpojuma kvalitāti tieši Jums.

Tad nu šis bija tāds neliels, subjektīvs ieskats Lattelecom pakalpojumos, ko lietoju! Ja nu Jums radās interese par kādu no pakalpojumiem un vēlaties to iegūt arī sev – Laipni lūdzam Lattelecom klientu pulkā!

3 Replies to “Lattelekom pakalpojumi.”

  1. uldisb

    Sveiks!

    Vai vari sīkāk pastāstīt par to gadījumu, kad operators nevarēja palīdzēt? Gribu noskaidrot, jo šādai situācijai nevajadzētu būt, ka nevar palīdzēt.

    Ja nav grūti tad uz @ – uldis.berzins uz lattelecom.lv

    Paldies!

    Reply
  2. Martins Zabarovskis

    Ok uzsūtīšu stāstu. Daudz gan tur nav ko stāstīt un tā, kā pats esmu strādājis Software support, tad īpaši neiespringu. Tā, kā tas bija jau samerā sen, tad par datu precizitāti tiesā neliecināšu 🙂

    Reply
  3. Deivis

    Interaktīvā tv izklausās interesata, bet nu diemžēl padārga.. 🙁 Ja naudas nav daudz, tad labāk ņemt VIASAT tv pa 3.50 mēnesī..

    Reply

Vēlies par to parunāt?